önskelistan

Mina nya dagar börjar ju inte riktigt vid midnatt, jag anser alltså fortfarande att det är den 25 november trots att det står den 26:e. I vilket fall så är det nu mindre än en månad kvar till julafton. Jag är ju inget större fan av julen men tänkte ändå att jag skulle knåpa ihop en liten önskelista så här en knapp månad innan.

Jag önskar mig:
  • Singstar ABBA till Playstation 2
  • Presentkort på www.personligalmanacka.se/
  • En snygg matta (eller presentkort på en så får jag välja själv)
  • Ett musikinstrument (Har länge tänkt att jag skulle vilja ha ett musikinstrument, det enda jag har är blockflöjten, och den säger ju inte så mycket. Helst skulle jag vilja ha en keyboard och bli ungefär lika bra som Elton John på att spela piano (troligt). Eller så skulle jag vilja ha en gitarr, men jag vill ju bli bäst på en gång och har inte så mycket tålamod..)
Varför glömmer man alltid bort allt man tänkt på tidigare när man sätter sig och ska skriva ner sånt här? Titta in på det här inlägget om några dagar så kan jag nästan garantera att det är dubbelt så långt!


Vad gäller själva jullovet så är planen att jobba fram till klockan 21 dagen innan julafton, sedan tar jag samma tåg som jag åkte med förra julafton (8.30 från centralen) upp till mor och far (men inte bror) och firar en stillsam jul tillsammans med dem och Karl-Bertil. Typ. Sen hoppas jag på kanske ett släktkalas nån av dagarna efter samt en storslagen utgång i Kramfors, det första lär ju bli av, det andra blir nog lite svårt då alla bangar eller väntar barn eller så. Närå, skojaba, såklart vi ska gå ut!

Kolla va roligt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0