Och en liten blogg om naglar

Jag har bloggat om mina naglar förr, lite för mycket kanske. Men jag är så imponerad över att dom har växt sig så långa och hårda av regelbunden användning av nageloljan. Min vänstra tumnagel är rekordlång, den har aldrig varit så här lång. Men förra lördagen hände nåt, minns inte riktigt vad, som gjorde att jag fick en reva in i nageln, den gick alltså av lite. Men jag klippte inte av den utan limmade ihop den med nagellim istället. Det funkade inte så jättebra, men den har fortfarande inte gått av, 9 dagar senare. Otroligt va?
Dessvärre har sprickan nu blivit större så nu ska jag klippa av den innan den rivs av. Dessutom har jag tappat bort nageloljan, så nu måste jag städa fram den innan alla andra också går av. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0