no more w880i

Ett mysterium är att jag, oberoende hur mycket jag än äter till frukost här hemma, alltid är vrålhungrig när jag kommer fram till jobbet. Nu har jag precis vräkt i mig en stor portion lyxgröt (gröt med frusna jordgubbar och mango (alltså inte frusna när jag åt dom utan dom får förstås tina i gröten medan man kokar den)) och kommer att vara minst lika hungrig som innan när jag kommer till jobbet.

När jag vaknade visste jag inte alls vad det var jag skulle göra idag. Efter viss överläggning kom jag fram till att jag skulle ju jobba! Och så var det visst nåt mer också. Telefon!!


Nu ska jag strax fara till jobbet. Skriver om telefonen ikväll. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0