nnc

På ikväll hade jag inga som helst förväntningar. Alls. På schemat stod kick-off för den stora festen. Jag vet verkligen ingenting om den här festen som jag ska hjälpa till att anordna, typ minst av alla ungefär. Därför blev jag mycket positivt överraskad över kvällen! Det var verkligen hur kul som helst! Massa roligt folk jag kände och andra som jag inte kände som också var roliga! Och sent blev det såklart också. Om tolv timmar minus 3,58 minuter börjar nästa fest. Jag hade ju inte ens tänkt festa ikväll, utan typ dricka en cider och åka hem tidigt.

Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner!

Hej! Om du nån gång skulle bli sugen på att byta bloggdesign, kolla isåfall in min designsida :) Ha det bra!

2008-11-29 @ 03:32:33
URL: http://bloggdesigner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0