nästan ny telefon...

Oj oj oj vad nära det var att jag impulsköpte en ny telefon idag! Av ren tristess liksom. Jag gjorde som tur var inte det, tänkte vänta tills jag har råd istället.. :)

Dessutom fick jag veta idag att vi som jobbar extra typ inte får följa med på julbordet i år, hur taskigt är inte det?? Jag har ju fått gå två år tidigare (fast mina chefer skulle skita i dom dumma reglerna och ta med oss också). Fast det verkar som att det är den 29:e och då är jag ju upptagen i vilket fall.

Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka norrut då, är ju pank så jag vet inte om jag kommer att ha råd. :(


Nu ska jag dregla vidare över Mårten på trean, mums mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0