mhh bb

Sen sist:

Började med att ändå lyckas boka tvättiden klockan tio, eller egentligen halv elva när fristen gick ut för den som egentligen bokat. Hade ju även bokat den efter och lyckades med mitt vanliga knep ha båda tiderna i samma stuga efter varann. Hann således tvätta all tvätten utan panik, men var trots detta sen till det planerade mötet klockan halv 4. Mötte då även en kusin och överlämnade min wiifitbräda som han ska låna över helgen för att recensera spel. I utbyte fick jag låna Mario Kart som jag ska testa imorron.

Sen var det pub i smörjan. Planen var att vara där ett par timmar men ändå hinna hem och se typ Idol och de fem kvarvarande avsnitten av HF. Planen sprack. Vem bryr sig? De där sista avsnitten kan jag ju se imorron, ingen panik!

Nu är jag i alla fall hemma, har haft kul ikväll! Kul att träffa folk när man har suttit själv inomhus i över ett dygn! Jag klarar nog inte mycket längre än så!


Måste bara berätta vad jag har gjort för storverk idag! Jag har skurat golven! Köket, matrummet, vardagsrummet, sovrummet och hallen!!! Har aldrig haft så här rena golv sen jag flyttade in! (Och sjukt vad många rum jag fick plötsligt!) :D

Sovtajm! Imorron är det jobb hela dagen och sen en väldigt lugn kväll! Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0