mera snö

Idag hade jag två saker planerade. Först skulle jag iväg och fixa grejer till den stora festen som börjar närma sig. Det gick väl ganska bra, vi hittade ganska mycket av det vi behövde. Vi var på Myrorna i Ropsten. När vi gick dit gick vi genom Hjorthagen och jag blev kär! Jag vill bo där! Det var ju jordens mysigaste plats! Kanske var det snön som gjorde det, men där vill jag bo! Det var som en liten småstad med supergulliga hus och små affärer och så hade ett barn gjort en riktig snölykta vid vägen! Tänk att man kan glömma hur lycklig man blir av snö!

När vi var klara där, eller nästan i alla fall, jag smet lite tidigare, var det dags för att öva med kören. Jag gick den andra vägen till tunnelbanan och fick då pulsa genom nyfallen djupsnö, hur mysigt var inte det?! (Och heeelt rätt dag att ta goretexkängern). Lyckades till och med halka där och landa mjukt i nysnön så jag såg ut som en hel snögubbe ett tag. Sen övade vi, jag är jätteförkyld och måste verkligen bli frisk tills på lördag när vi ska sjunga för folk!

På vägen hem stannade jag i hornstull och handlade mat som jag nu har ätit.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. När klockan blev nio hann jag tänka att jag skulle kunna se ett par avsnitt av HF, men det kan jag ju inte.. :( Kanske ska se på film, det är jag ju sämst på! Ska ivf vräka frukt.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0