inte osammanhängande bokstäver

Tack pappsen!

Innan jag gick hemifrån ikväll glömde jag att föra över pengar från mig till mig, så jag ägde 89 kronor totalt. Så jag var tvungen att ringa lilla pappsen och be om att få låna pengar (usch vad jag hatar att göra det, hoppas att jag kan betala tillbaka allt med råge en vacker dag!!!). Just nu är jag vää-hä-ääldigt glad att jag gjorde det!! Insåg nämligen lite för sent att tunnelbanan inte går som på helgen på en tisdag så jag tog taxi hem (annars hade jag varit hemma vid halv 6 ungefär..). Som tur var hittade jag tre pers att dela den med så det blev inte så farligt dyrt ändå, men ändå så hade inte mina 89 kronor räckt till både taxin och en cider... Tack pappsen! Du får tillbax dom på tisdag (om jag nu har rätt i att tisdag är den 25e)..


Nu är det sova som gäller! Fick iofs sovmorron av mitt företag imorron men jag tänkte nog ändå pallra mig dit till frukosten om sådären 6 timmar... :/
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0