ikea eller inte ikea?

Hade ju en plan att åka till Ikea. Det är dagen efter löning, så det spelar nog ingen roll när på dagen man åker dit, man får nog ändå trängas med folk. Nu har jag suttit och kollat på deras hemsida vad jag ska shoppa förnåt, men det känns som att man borde åka dit på förmiddagen och den är ju snart slut... Kanske åker imorron istället.


När jag blir stor ska jag alltid ha Brämhults juice hemma. Det finns verkligen inget godare! Det är nästan inte ens godare att pressa egen! Just nu har jag två stycken såna i kylen, en äpple (fantastiskt god, den är säsongens smak) och en morot. MUMS! Brukar köpa såna när jag känner mig lite hängig och dessutom var det extrapris på Vi i Hornstull, 21.90 istället för 27-28 som de brukar kosta!

Nu blev jag frukostsugen. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0