höstlov!

På min skola får vi ju inget höstlov. Jag tycker att alla människor borde ha ett höstlov. Därför tog jag mig höstlov nu i veckan som gick. Eller egentligen är ju resten av hösten nästan som ett lov för mig. Skönt!

Dessvärre har jag inte hunnit märka att jag varit särskilt ledig än, har gjort saker hela tiden ju! Likadant veckan som kommer, då händer grejer varje dag. Fast nästa vecka ska jag ju jobba fyra dagar också, så då blev det plötsligt bara tre dagar kvar.

Imorgon ska jag i alla fall börja dagen med att åka och bli lite klippt och så, J ska nämligen provjobba på ett nytt ställe och behöver en hårmodell (tackar tackar). Sen är det körövning och Armada-kickoff på kvällen och till sist kommer lillebrorn igen. Om jag hinner tänkte jag även försöka ta tag i mitt CAD-projekt som jag borde börja med och få klart den här terminen. I alla fall hitta något jag kan cadda och köpa mig ett skjutmått.

Nu ikväll har jag bara slappat och slötittat på Bond på trean. Kul att han kan springa ikapp ett lyftande flygplan. Han kan rätt mycket den karln! Sen att han räddar Halle Berry från att drunkna i iskallt vatten genom att sänka ner henne i en kokhet geiser vet jag inte om det var så smart, men hon verkar ju pigg och alert nu igen så det är nog så man gör om nån håller på att frysa ihjäl.

Nu ska jag strax sova, först ska jag dricka lite mjölk. Gonatten

Kommentarer
Postat av: Junior

Om du vill låna ett skjutmått så har jag ett digitalt skjutmått som jag skaffade för att ha just i Wallentins CAD-projekt.

2008-11-03 @ 22:15:10
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0