frukostdags


Jag dricker ju väldigt mycket te. Ibland så mycket så jag tror att jag ska drunkna i allt te, inifrån liksom. Det har som tur är aldrig hänt.
För det mesta dricker jag mitt te med massa honung och mjölk, men nu i början av veckan köpte jag hem ett nytt, rött blåbärste. Till det behöver man ingenting tillsatt och det är verkligen supergott! Idag dricker jag det ur min söta lilla tekanna med tillhörande kopp.

Nu ska jag åka in till skolan och köpa lite bijetter. Sen funderar jag på att ta en shoppingtur på stan, det var längesen! Jag behöver köpa en vit skjorta och lite tråkiga grejer som strumpor.


Måste bara säga att det här Xtraspar är fantastiskt! Kontots saldo ökar sakta men säkert och jag har redan råd med en glass om dan på stranden i Eilat! Råkade bara göra en lite dum inställning när jag beställde det, nämligen att det måste finnas mer än 500:- på kontot för att det ska dras några pengar. Det finns inte jätteofta över 500 spänn på mitt konto. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0