förenkla min vardag, tack!

Just nu undrar jag vad som hände! När dom bytte till dessa Aptusbrickor i varenda hus var det sånt snack om att det skulle bli så enkelt att boka tvättid, och man skulle till och med kunna göra det från internet och inte behöva åka ner till tvättstugan för att boka. Men vad hände? Finns det nåt hus där detta går att göra på det viset??!! Inte här i alla fall, så nu måste jag gå upp och klä på mig för att se om tvättstugan är ledig nu klockan tio.

Dessutom blev jag förkyld imorse klockna halv 7, det är inte så kul! Varför blev jag det? Har jag sovit för mycket eller?!!

Nä, tvättstugan nästa!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Snacka om att ha koll... Att veta när man blir förkyld verkar liiiite overkill...

2008-11-21 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0