en vanlig sketen tisdag

Hur tänker man när man lägger ut en sån här annons?

I morse när jag vaknade (vid halv elva-tiden) visade min termometer att det var 11,6° ute. Jag skrek högt, vill inte att snön ska försvinna! Sen öppnade jag balkongdörren och kände att det inte var så varmt och insåg att jag nog måste köpa en ny termometer.

Sen åkte jag in till skolan och käkade lunch. Sen hade vi bakgruppsmöte, det var mycket trevligt! Idag bjöds det på brownie- och färskostkaka, mycket spännande!

Efter det hade jag tänkt börja plugga mekanik. Det slutade med att jag mest satt och pratade bort mina kamraters tid när de försökte plugga. Ett enda tal lyckades jag räkna på de fem timmar jag satt där.

Sedan var det dags för min andra inplanerade grej. Det var spännande. Och sen åkte jag hem och åt grönsakssoppa med mozzarella, mums!

Oj, vilket spännande blogginlägg det blev...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0