en saga

Kan det vara möjligt??, man frågar sig!

Ikväll har jag sett på film för att researcha inför den stora festen. Det var en film jag aldrig någonsin trodde att jag skulle se, för sån är jag. Men som ni säkert förstår blev jag mycket faschinerad av filmen, måste verkligen sluta vara så trångsynt! Tänkte se en annan också inför festen som jag inte heller har sett som är en sån man borde ha sett. Inte nu, men kanske på söndag.

Imorron är det fredag igen, sjukt vad veckorna går snabbt! Planen för morgondagen är att åka en sväng till skolan och fixa lite grejer, sen ska jag (kan ju inte skriva att jag ska städa idag igen) eh, hitta på nåt annat, kanske plugga nåt och på kvällen ska jag på kick-off inför den stora festen.

Nu är det sovtajm. Min mail funkar inte som den ska, eller mitt internet funkar inte som det borde hela det, det är handikappande! Så jag får väl sova istället för att maila.

Gonatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0