djuren

Jag gillar djurprogram på tv. I lördags hade jag med mig mat till jobbet och hade redan köpt eftermiddagsfika, så jag hade ingen anledning att gå iväg ut i gallerian under lunchen. Lunchrasten blir så mycket längre när man slipper göra det! Så när jag hade ätit hade jag 45 minuter att bara slappa. Dessvärre var det nån som hade tagit vårat programkort ur tvn i personalrummet så jag hade bara skogstv att tillgå. Men väldigt lägligt så var det ett nästan halvtimme långt program om surikater på Barnkanalen. Fantastiskt! Program om surikater är min absoluta favorit av alla djurprogram! De är så himla roliga, speciellt när de är trötta och välter baklänges! Jag skrattade högt flera gånger!



Nu är det ett program om lemurer på Animal Planet. De är så snygga när de går tillsammans med sina svansar rakt uppåt!




Nu ska jag städa lite, tänkte tvätta vid 1 om det är ledigt. Sen ska jag försöka börja plugga lite mekanik. Som ni säkert förstår blev det inget jobb. Istället sov jag typ tio timmar. hur skönt är inte det? Hade säkert kunnat sova fjorton om jag inte tvingat upp mig själv!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Veckans tv-tips: Mitt i naturen, torsdagar i svt. Med Sveriges, kanske världens, absolut bästa programledare!!

2008-11-10 @ 11:27:19
Postat av: sandra

jaaaa, merkat manor eller va de hetter! de va de bästa ja visste ju :D älska surikater!

2008-11-10 @ 16:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0