dålig förlorare!

Tack E (vem du nu är). Tack jättemycket för att du informerade mig om detta om legot. Sämst man är som inte läser uppgiften innan man går ut och shoppar lego för tvåhundra spänn. Bajshög! Som tur är har jag öppnat kartongen väldigt smidigt så den går nog att limma igen lika smidigt och lämna tillbaka (det står ju trots allt "Vi byter med ett leende" på kvittot) om jag inte kan göra sopbilen som en liten sopbil istället för en legobil, har mailat och frågat.

För övrigt har det garanterat aldrig varit så tråkigt att bowla som ikväll, jag är ju inte en helt jättebra förlorare. Det gick superdåligt! Men det var kul ändå, var inte alls upplagd för att socialicera så mycket ikväll, kanske var det därför det gick dåligt.. :) Däremot var det kul att börja öva med kören!

Nu ska jag nog sova. Imorron ska jag frukostdejta med lillebrorn och sen väntar bakmöte och kanske lite mekanikstudier? Måste rota fram boken! Och sen är det SM, det blir spännande.


Nu hittade jag en torkad kontaktlins på golvet. Det är inte min. Den måste ha hamnat där på efterfesten i lördags, undra vems den är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0