Årets julklapp funnen?

Vad ovanligt det var med en lördag då jag gick och la mig vid midnatt. riktigt nice faktiskt. Fast jag skulle inte vilja göra det varje lördag.

Klockan 02.32 ringde telefonen, det var lillebrorn som ringde från Frankriket. Eftersom jag har ringt honom ett par gånger och snackat bort en massa pengar mitt i natten när han har legat och sovit så svarade jag, men det var ingen där, bara en massa liv i bakgrunden. Typiskt!


I torsdags fick vi in en ny vara på jobbet, en oelektronisk sak som inte riktigt hör hemma i butiken, men vi ska tydligen ändå sälja den. Jag har tänkt förut att jag skulle vilja ha en sån, så jag köpte den till ett ganska förmånligt personalpris. Just nu håller jag på att testa den. Anledningen till att jag inte skriver vad det är är att jag kanske tänkte köpa på mig ett par stycken och ge bort i julklapp.. :)

Nu ska jag åka till jobbet, orkade inte tvätta håret så idag jobbar jag i lite otvättat hår.

O o o, måste ju berätta vad jag fick höra om mitt brännsår igår också (det var ju en tant som trodde att det var nån slags nytt plåster i torsdags). Igår var det en utländsk kille som trodde att det var läppstift! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0