välkommen hem Lisa - välkommen till verkligheten

På spanskan idag fick jag veta att spexet är flyttat till en annan teater. Den vi skulle vara på hade fått vattenskador så nu ska vi vara på samma som förra året istället, vilket betyder god sushi varje dag! Yeey! Det innebär också att vi inte ska spela på min födelsedag, så nu måste jag bestämma om jag ska byta tillbaka en del av den dagen för att jobba eller om jag ska vara ledig på min födelsedag. Ska ta det med dom på jobbet i helgen.


Innan måndag ska jag läsa ut min spanska bok, lista ut vad jag ska skriva om samt skriva en planeringsrapport för mitt kandidatexamensarbete, jobba 19 timmar, lära mig alla spexlåtarna (13 låtar) utantill och städa lägenheten och storhandla. Välkommen tillbaka till verkligheten Lisa. Grattis världen.

Imorron är det även tänkt att jag ska vara på skolan klockan 8.30 för att spela volleyboll. Innan det måste jag ner i källaren och leta reda på mina träningsskor. Hoppas verkligen att dom ligger där nere för jag hittar dom inte i lägenheten!

För att jag ska få mina 8 timmars skönhetssömn skulle jag ha behövt sova för 33 minuter sen. Och klockan tickar = sova nu! Gonatten

Kommentarer
Postat av: E

halloj! går du maskin på kth? ;)

2008-04-01 @ 17:45:46
URL: http://metrobloggen.se/Eileen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0