vad gör jag för fel??!

Jag har suttit nu hela kvällen och försökt förstå mig på det här med bloggdesign. Har ledsnat lite på det här mörka som jag har haft en längre tid nu och piffat lite själv istället för att välja en av de inbyggda mallarna. Har gjort allt det här i en testblogg och kommit fram till ett första utkast. Men det syns bara i testbloggen och inte i den ordinarie, trots att jag har ändrat stilmallarna på båda. Varför är det så??!!

Kanske helt enkelt ska sova så kanske det funkar imorron, vem vet..

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Men nu ser både testbloggen och riktiga bloggen likadana ut!! Så det hjälpte nog med att sova...

2008-03-19 @ 08:09:00
Postat av: Alex

Näe, i min värld är den riktiga bloggen fortfarande mörk och därmed inte lika uttröttande för ögonen! Du tänker väl på klimatet när du gör en ljus sida också? Den drar ju mer ström för att driva skärmen :)

Kommunicerar du och din mor bara via blogg?

2008-03-19 @ 13:14:27
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0