tjocka katter

Jag är någotså trött nu! Klev ju upp 06.15 och traderade till mig en tågbiljett. Sen städade jag hela lägenheten och åkte hemifrån vid 11. Hade ingen mat hemma, det var därför jag åkte så tidigt för att hinna äta på centralen.

Här hemma har katterna blivit om möjligt ännu tjockare. Astrid blir ju övergödd dagarna i ända, hon orkar inte ens gå. Mammsen säger att "det är bara för att hon har så litet huvud och så fluffig päls" Yeah right.. Sigrid är tjock för att hon har träffat en kille. Så i sommar blir det kattungar för, eh, femte sjätte sommaren i rad... Bilder på detta makabra äventyr finns här.


Taget direkt ur verkligheten just nu:
Lisa: Hej tjockis!
Mor: NEJ! Hon är inte tjock! Hon är fluffig... och trött...

Nä, jag måste nog sova nu. Bye

Kommentarer
Postat av: mammsen

Sjätte sommaren - om man ska vara så petnoga....

2008-03-18 @ 08:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0