seg

Idag är jag "lite seg" (läs bakis). Igår hade vi ju spritfest med nya klassen. Spritfest innebär att man går ihop två och två och köper en flaska sprit. Sen köper man en massa blanddricka och blandar goda drinkar. Vi var runt 25 personer på 25 kvadrat, så det var trångt och vi kunde alltså lära känna varandra bra.
Jag har även tagit reda på hur man tar sig hem till mig efter att tunnelbanan har slutat gå: Man åker nattbuss till hornstull och tar sedan taxi ända fram till dörren, mycket skönt!

Fredagkvällen kommer att ägnas åt tvätt och städning. Ska även gå en sväng ner till konsum och utnyttja den "välkommen till medmera"-check jag fick igår på lite god mat samt panta lite från förra helgen. Får se om jag ser på Let's dance eller Så ska det låta, Matte har ju åkt ur Let's dance, så nu är det inte lika kul att titta... :-P



Drömde att min macbook gick sönder, alltså som en glasruta ungefär (typ ugnslucka). Det var en katastrofhemsk dröm!

Nä, kanske ska dra mig ner till affärn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0