schleten

Men Wallander..?!! Jag har inte sett någon av de här nya med "fel" Wallanderskådis tidigare. Nu har jag sett en kvart och är inte imponerad. Maken till dåligt skådespeleri får man väl leta efter!

För övrigt är nu påskhelgen förbi. I lördags var det fest i Sundsvall, mycket roligt som vanligt. Igår var det 80-talsfest på Gladan. Jag vann utklädningstävlingen med mina snygga originalbenvärmare: 3 gratis inträde. Grattis världen. Hade volumemastrat hela håret och ser fortfarande ut som ett penntroll eller nåt.

Nåt märkligt hände i lördags. Jag orkade inte ta några bilder plötsligt. Eventuellt berodde det på att vi bara var tre personer på festen. Man kan ju alltid hoppas att det var därför iaf, annars kanske jag borde söka hjälp.

Mitt stora problem just nu är hur jag ska ta mig hem imorron. Tradera har inga biljetter. Tågbiljetterna kostar 900:- Bussen tar 7 timmar och flyget är också för dyrt. Just nu lutar det åt att jag stannar tills på onsdag.


Sa jag att jag är trött?? Eller märks det kanske? :-P

Tack i alla fall för en dunderkul helg alla inblandade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0