rosa torsdagen

"Det hetej inte skäj, det hetej jåsa"  <-- Så sa jag tydligen till farmor nån gång när jag var liten. Idag är det alltså rosa torsdagen!

Idag vaknade jag tiiidigt! Solen sken för fullt och strax utanför mitt fönster höll grannarna på att packa in sig själv och 4*2 par pjäxor och övrig fjällsemesterutrustning för sin fjällsemester.

Men jag hade ställt väckaren på halv 9 så jag skulle ändå upp rätt tidigt. Åkte in på förmiddagen till Kramfors och träffade Yoka. Vi åkte först ut till Latberget för att plocka påskris. Det var en svår strapats och vi konstaterade snabbt att vi nog inte skulle klara oss länge i skogen om krisen kom. Sen åkte vi på Dollarstore och köpte påskfjädrar. Sen lunchade vi i oss en god lax på Kramm. När jag skjutsat hem Yoka åkte jag hem och hämtade mammsen och sen åkte vi till Härnösand och handlade leggings på HM och sen påskmat på Coop. Till sist hämtade vi pappsen.

Har även påskhelgens planer klara nu. Imorron blir det först eldning i stugan (hur bra det nu går i snön) och sen kalas i Docksta. Sen på lördag åker jag till Sundsvall och härjar med flickorna. På söndag blir det 80-talsparty på Gladan, vilket ska bli mycket intressant. Har inte varit där på länge!

Och ja, min insändare var ju i tidningen idag också. Yoka vek upp den och la den tydligt i soffan på Kramm. HIHI!

Kommentarer
Postat av: Alex

4*2 PAR pjäxor? Alltså 8 PAR pjäxor? :P

2008-03-21 @ 09:16:23
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0