regn hos mig

Just nu är jag sjuukt trött! Skulle behöva plugga men jag vet inte hur det ska gå till, jag kom liksom hem från skolan vid 9-tiden. Har typ nyss ätit middag. Sjukt. Ska vara i skolan klockan 9 imorron också. Bajs.

Idag har jag iaf jobbat med inlämning. Trodde att den skulle in idag, men det visade sig vara på fredag. Hann rätt mycket som tur var så imorron ska jag tentaplugga inför torsdagens tenta. Fick boken nu ikväll, den var försenad från adlibris.. Det är ju liksom lite lättare att plugga när man har en bok...

Efter rapportskrivandet var det körövning. Jag hade missat att den skulle hålla på till 8-tiden, men det gick bra, jag dog inte av hunger som tur var.

Och nu ikväll har jag ätit superonyttiga pannkakor.

Nä, kanske ska sova istället för att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0