optimist, javisst!

Har precis sett en bedårande vacker romcom. 27 dresses. Jag är ju något av en sucker för denna genre.

Den här dagen började med en slö morgon med lång frukost framför tvn. Sen la sig mammsen och läste och jag låg bredvid och störde. Sen kom även pappsen dit och jag lyckades kittla dem båda samtidigt. Det hela slutade med att dom höll fast mig hårt i varsin hand så jag inte kom därifrån. :)

Sen åkte vi ut till stugan och skulle elda. Där var det mitt kallaste för den här vintern, hela tio minus.

image264

Tyvärr var det ju en hel del snö på rishögen så det var inte det lättaste. Men man kan ju alla fall se varifrån jag fått min optimistiska gen.

image265

Efter en del omstuvande i rishögen såg den ut så här

image266

men ville ändå inte brinna. Det var bara tidningarna som brann, så då gav vi upp och gick in för att äta lunch istället. Tyvärr var ju lilla stugan lika kall inne som utanför, trots eldning. Så efter maten var mor och far så här frusna

image267

och mina tår var så här frusna på hemvägen. Alla utom en var liksom helt färglösa.

image268
shit vad konstiga fötterna ser ut, helt uttryckta liksom.. sorry ni som äter.. :-P

Efter stugfärden åkte vi till mostrarna i Docksta där diverse kusiner och kusinbarn också var och åt en bättre påskbuffé och firade kusin Marcus som fyllt 35.

Mycket trevlig dag. Jag ser ut som att jag är gravid... Typiskt.

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha! lilla du :P här va de allt -19 imorse :D

2008-03-22 @ 13:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0