nu med lugg

Nu är det snart dags att ställa om klockorna. Sjukt jobbigt när man ska upp och jobba dagen efter ju! Men imorgon kommer äntligen vår klocka på telefonen på jobbet att gå rätt igen. De som är i datorerna går typ en kvart fel, så det är telefonklockan vi får förlita oss på, men det går liksom inte att ställa om!! (Tro inte att jag inte har försökt) Men imorgon så går den alltså rätt, och förhoppningsvis kommer det att kännas som att dagen går fort.

Den här dagen har gått både fort och långsamt på ett underligt sätt! Tiden har gått långsamt medan dagen har gått fort. Mycket mystiskt.

Nu ska jag nog sova. Har i stort sett flummat fram min projektplaneringsrapport, har skrivit allt utom teoriområde, men funderar på att strunta i det så länge. Nu är det bara den där spanskaboken kvar att läsa tills på måndag. Good luck (eller vad det nu heter på spanska..)

Kan förresten visa hur jag och mitt nya hår såg ut när vi kom till jobbet imorse.. :)

image280
Ja, det var ju uppsatt där bak alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0