minusgrader

Ja, här ser minsann inte bloggarna likadana ut. Bajs.

Nåja. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva på dagordningen. Det enda som är inplanerat är premiären av Angel ikväll, det ska bli kul. Men fram tills dess är agendan tom. Har stora blåsor på hälarna efter gårdagens promenad, annars hade jag gärna gått ut i snön. Får väl kanske ta och sticka hål på dem. Det är faktiskt minusgrader ute idag, tro det eller ej!! Det har jag inte upplevt sen i början av januari!!

Och inte är det nån insändare från mig i tidningen heller. Dom skriver bara om miljön, misshandel och värden. Nä, Sundsvall på lördag säger jag!!


Är sugen på att klippa mig också!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Det är nog för att du har MAC som bloggarna ser olika ut :-)

2008-03-19 @ 12:46:39
Postat av: Alex

Tänka sig, Firefox är smartare än man tror.. det lagrar sidmallen i cache och drar bara in ny information (kanske iofs. snarare handlar om hur sidan är skriven, men ändå) Om du laddar om sidan med reload så funkar nya miljödesignen..

2008-03-19 @ 13:16:08
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0