Lillebrooooor - bababaaa

Jag förstår inte tonfisk. Lillebror förstår inte Björn Gustafsson. Same same skulle man väl kanske kunna säga. Men han är rolig, det måste ju till och med du tycka, eller??


Ja, nu vet i alla fall även jag hur resultatet blev i kvällens melodifestivalfinal. Trodde ett tag att nån skulle avslöja det för mig på tunnelbanan på väg hem från jobbet eftersom jag inte hittade mina lurar imorse, men jag klarade mig ända fram till Liljeholmens tunnelbanestation. Hade värsta planen att därifrån gå och titta nedåt, inte lyssna på någon människa och om någon kom fram och försökte prata med mig eller spelade nån form av musik från balkongen skulle jag hålla för öronen och krafsa i vantarna samtidigt för att inte höra nåt som kunde avslöja resultatet. Och när jag sedan kom hem skulle jag spola tillbaka VHSen (så omodärn jag är!) och samtidigt göra en tomatsallad med mozzarella. Sen slå på digitalboxen på femman, slå på tvn och sen starta videon. Allt gick enligt planerna, men oj så nervös jag var! Det kändes som att det kunde ha slutat hur som helst! Jag skulle liksom inte bli förvånad om Christer S vann!
(Nu är det simmande grisar på Animal Planet)
Men så blev det ju som det blev. Helt okej, men ni vet ju vilka jag hejade på... Men ska hon verkligen ha med sig den där gigantiska glittrande sexleksaken till Belgrad?
(Och nu smörjer dom in grisarna med solkräm på Animal Planet...)
Nu kanske jag borde sova, ska jobba imorron igen. Idag på jobbet fick jag veta att dom har gjort om schemat totalt från och med nästa månad. Jag kommer att jobba med en annan tjej och inte 12-21.30 varje gång!!

Kommentarer
Postat av: Alex

Näe, jag har kollat ett gäng klipp nu och jag förstår verkligen inte. Tänkte först att det kanske hade att göra med att jag inte hängt med från början i hans skämt, men en liten tillbakablick gör mig inte klokare. Jag håller helt enkelt med din bror!

2008-03-16 @ 13:34:05
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0