inflyttningspresenter

Ja, igår var det alltså fest. Mina snälla kamrater hade tagit med sig inflyttningspresenter till mig vilket var mycket uppskattat! Jag fick ju som sagt kameran av norrlandsgirlsen, kungligt bra present!! Dels för att jag har saknat den otroligt mycket, liksom kännt mig inte riktigt hel utan den, lite handikappad liksom (w880n är ju något begränsad) och dels för att jag, om jag nu skulle köpa en ny, helst av allt skulle köpa en likadan eftersom den är grym. Nu slipper jag fundera på vilken jag skulle köpa istället, eftersom den slutat säljas och så sparar jag ju en massa pengar också!!


Men jag fick ju fler presenter också:

image234

Fick helt grymma dricksglas, har tänkt köpa såna som är lite mindre än mina Iitala men så fick jag dessa istället, perfekt ju!

image235image236

Fick även två flaskor bubbel och en flaska vin

image237

Värsta tjusiga blomman inklusive vasen

image238

Och en jättesöt liten påsktulpan

image239

Och fina vanliga tulpaner också

image240

Och videkissar!

Nu ska jag sova. Imorron är det inlämning som gäller hela dagen, brutalt tillbakakastad in i verkligheten med andra ord. Ska även köröva igen, gjorde det idag också och så måste jag städa lite här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0