fullt upp som vanligt

Behöver jag säga att jag inte var och spelade volleyboll imorse?? Hähä! Nä, jag sov till 10.37 istället. SÅ skönt att få sova i min egen säng igen. Hade faktiskt glömt alla 7 kuddarna och 3 täckena så det blev en extra bonus igårkväll när jag kröp ner.

Så, vad står då på agendan idag? Ska försöka få nån klarhet i det här med kandidatexamensrapporten, vad den ska handla om, hur den ska genomföras, vad jag ska prata med för företag, etc. Klockan 17 ska vi köröva och däremellan hade jag gärna velat ta en promenad i solen också. Skulle även behöva boka tid hos optikern, men det kan man ju faktiskt göra på nätet, så det ska jag nog kunna ordna. Har typ tusen andra saker jag skulle behöva göra, men jag tror jag måste prioritera lite, vet ju hur det brukar bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0