angel

Hurra!! Tidningarna och resten av världen verkar skita i att vi "hemvändare" vill ut och festa i Kramfors i helgen. Då skiter väl jag i Kramfors också och åker och härjar i Sundsvall på lördag istället!

Mammsen tyckte att vi "hemvändare" kunde väl anordna en egen fest. Men det är ju lite svårt. Sina kompisar träffar man ju ändå liksom, hela grejen med hemvändarhelger är ju att träffa alla de där andra, som man inte ens känner på facebook, och se hur bra eller dåligt de lyckats med sina liv så man har nåt att skvallra om sen. Och känner man dem inte ens på facebook, hur ska man då kunna bjuda dem på fest?! Helt omöjligt ju!! :-P


Ikväll har vi varit på bio, jag och mina kära föräldrar. Innan filmen var vi och åt på thailändsk restaurang. Jag är fortfarande mätt!!! (Kan bero lite på att jag har vräkte i min en mellancola och en godispåse under filmen och min nybakta kaka när jag kom hem också).

Vi såg Colin Nutleys Angel. Jag är väl inte så jätteimponerad direkt. Rätt tam story. Ska man gå på bio tipsar jag om Juno istället, Angel kan man hyra eller se på annat sätt när den kommer i sånt format.

På tal om film så funderar jag på att se en sån nu, men jag ska upp vid 9 imorron för då kommer telefonen att ringa. Alla dessa I-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: Sivan

Weewee!!! Ska nog gömma din kamera den här gången också :D

2008-03-20 @ 01:44:08
URL: http://sexhumorfylla.blogspot.com
Postat av: TÅ

Läs inlägget här http://allehanda.se/avdelning/ordetfritt/23273

Postat av: TUMADRE

kul att du tycker det :) hellre ger jag frukt eller naturgodis i så fall... vore bra om det kunde vara deras lördaghsgodis i framtiden :)

2008-03-20 @ 18:39:01
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Linda

De är kommunens(?) fel att Gladan inte kan ha öppet längre än till kl 01. Nya ägare kräver nytt alkholtillstånd och alla "bar-ägare" i Kramfors kommer inte att få tillstånd till längre än kl 01 framöver. Kommunen (eller de som beslutar om alkholtillstånd) tror att de ska bli lugnare på stan om uteställena stänger tidigare...

2008-03-21 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0