seg seg seg

Inatt sov jag gott, i tio och en halv timme! Hur skönt som helst, men jag blir ju så himla seg bara... Har fortfarande inte kommit igång trots att jag har varit vaken i snart två timmar. Att man aldrig blir nöjd! :-P

Har massor jag borde göra idag, måste ringa två eller tre dryga samtal på grund av en strulande räkning. Bajs! Sen måste jag städa och tvätta (som vanligt), handla mat, laga mat till matlådor och en massa andra saker också. Måste verkligen försöka få saker gjorda på mina lediga dagar den här sommaren, minns inte att jag gjorde nånting på dem förra sommaren förutom att sova och läsa. Kan ju vara trevligt det också, men isf känns det ju som att man bara jobbar!

Fick lönebesked igår också, får hela en krona mer den här månaden än förra. Som tur är så har jag lite skattepengar kvar och så har jag inte lika många räkningar så förhoppningsvis överlever jag. Ska inte göra så mycket dyra saker heller, ska ju mest bara jobba. Fast nästa helg ska jag ju norröver på bröllop! :D Längtar massor!!! Har dock inte bestämt om jag ska stanna på Gatufesten på vägen upp eller hur jag ska göra... Kommer ju typ inte upp nåt mer i sommar så det vore ju kul att träffa familjen lite mer (fast lillebror har väl redan åkt till landet i väst då?)

På tal om lillebroren så är han ju som vanligt the best of the best. Nu ska han få gå ett år på nåt slags institut i Frankrike. Är inte helt insatt men det låter helt grymt bra och jag är som vanligt värlens stoltaste storasyster! :D

Nä, nu ska jag försöka ta tag i livet och ga mig ut, solen skiner ju faktiskt nästan! Kanske kan ta tvätten imorron, det tar ju sån tid!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0