no more fotboll :-P

Ikväll har jag gjort nåt som jag typ inte gjort på snart ett år. Märkligt men trevligt! :)

Nu är det fotboll på tvn, går inte så bra för Sverige. Tänkte att jag skulle se om jag ser Fia i publiken, annars hade jag nog haft Sex and the city på (tre timmar i rad på trean). Men det är nog inte helt troligt att jag ser henne, det är väl sådär en 20-30000 gulklädda svenska fans där och nu tittar jag ju inte ens.. Hehe


Förresten så måste jag erkänna en sak, detta för att kunna skriva om det spännande jag var med om i dag. Härmed erkänner jag att jag brukar läsa Blondinbellas blogg ibland. Ja, det är sant. Tycker hon är rätt rolig och jag har inget emot folk som lyckas med det dom gör, och det har hon ju faktiskt gjort. Så, nu är det erkänt...

Nu ska jag berätta vad som hände idag när jag satt på tunnelbanan på väg till skolan: Vid Östermalmstorg klev självaste Blondinbella på tåget!! Trodde först inte att det var hon utan bara nån som var sjukt lik. Hon var mycket smalare i ansiktet än vad hon är på alla sina bilder. Men sen kunde jag ju kolla hennes blogg och såg att det var hon på kläderna och väskan och så.


Nu ska jag städa lite, imorron kommer mammsen på besök.

Oj, nu hann visst fotbollen ta slut innan jag hann skriva klart, annat kom emellan.. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0