tvätt och så

Hade ställt väckaren på 9.45 idag för att se om det gick att tvätta klockan 10. Gick inte det skulle jag ta tiden klockan 13 och ta en promenad innan. Vaknade 9.10 och var pigg men somnade ändå om tills väckaren ringde, då var jag så klart astrött så jag snoozade. Sen gick jag ner och såg att tiden klockan 13 var upptagen men den klockan 10 var ledig så jag tog den. Så nu håller jag alltså på att tvätta...

Hade helt glömt bort vad det var jag skulle göra mer idag, men såg det nyss här i bloggen och blev asglad! Ännu en dag är räddad! Nu hoppas jag bara att den finns att köpa nånstans! Ska promenera in till stan och kolla först Onoff och sen Åhléns sen när jag har tvättat klart.

Nu ska jag äta frukost. Bye

Kommentarer
Postat av: S

Jag tvättade igår. =) hehe

2008-06-25 @ 10:43:19
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0