trött och förvirrad :-P

Nu är min lilla mamma här. Hon klev upp klockan 04.12 imorse och är nu något trött. Helt förvirrad är hon också!

"Oj, nu spillde jag vatten på benet"

"Hur gör man det där a:et med en ring runt nu igen?" (Snabel-a)

"Vad händer nu då?" (Hon råkade stänga webläsarfönstret)

"Skulle be Elsa vattna blommorna. Nej, ge Astrid mat menar jag förstås"

"Varför står det en fyra här nu då?"
(Hon skulle flytta på min telefon och råkade komma åt 4-knappen...

"Det är så många kuddar här!" (När hon skulle böka ner sig i min säng för att sova lite)

"Jag är alldeles blöt på benet"


Nu har hon i alla fall lagt sig och sover nog snart som ett litet lamm. Själv ska jag nog ge mig av mot affären och köpa lite mat. Vet inte riktigt vilken affär jag ska åka till bara. Skulle kunna åka till Sickla, men där lär det vara miljarders människor idag. Funderar lite på att cykla bort till en Willys Hemma som ligger längs Hägerstensvägen, typ i Örnsberg eller så. Men det är så tråkigt väder, så det är inte så kul att cykla. Jaja, vi får väl se vart jag hamnar helt enkelt.. Kanske ska göra en utflykt till okänt mål och se om det finns nån affär där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0