trådlöst!

Precis när jag postat föregående inlägg kom mammsen och pappsen hem. Mammsen hade med ett trådlöst modem från jobbet. Så nu sitter jag här och surfar trådlöst, i stugan, sista dagen innan jag åker hem. Sakta som -96 går det, men det går i alla fall. Jag tycker iaf att jag har klarat mig bra här utan nät alla dessa dagar, en hel vecka ju! Är ju lite internetberoende när jag är hemma (sitter alltid med datorn i knät) men här kan jag lägga ifrån mig den flera flera dagar, skönt!

Imorron åker jag alltså hem. Klockan 9 kommer Sivan och hämtar mig i Nyadal och så åker vi till Sundsvall. Förhoppningsvis är det bra väder och då ska vi åka och bada med Blomkålsfröken.

Nu ska vi äta. Typ anka eller vad det nu var. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0