the place to be

Jag gav mig ut på jordgubbsjakt. Lyssnade samtidigt på slutet på The Game, så jag gick en lång och långsam tur på Åhléns först för att höra upplösningen. Köpte en tvålkopp till duschen där, en sån med sugproppar. Tyvärr hade dom ingen vit (korgen för alla flaskor är vit) så det blev en silverfärgad.

När boken var slut köpte jag en korv och råkade även gå förbi världens farligaste kiosk:

Där jag köpte mig en glass som jag åt i solen. HUR GOTT SOM HELST!


Mums!

Sen återgick jag till jag egentligen åkte in för, jordgubbsjakten! Gick mot Hötorget för att se om det var nån torgförsäljning öppen. Och gissa vad, dom höll precis på att stänga. Och Hötorget vid stängningstid är ju the place to be om man vill ha billiga jordgubbar och andra frukter och grönsaker!! Lyckades bli pålurad fem (FEM!!) askar jordgubbar för en femtiolapp. Så ni kan ju gissa vad jag ska frossa i helgen!! Köpte även ett kvarts kilo bigarråer (fast fick nog närmare ett halvkilo) för 25 spänn. MUMS!!

Nu ska jag ta en promenad i solen och handla någ gott att grilla ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0