Sven Wollter

Tänk om man var en klottrare. Alltså inte typ att man klottrar vilket strunt man vill här på internet utan en riktig, sån som skriver saker på väggar i verkliga livet alltså. Undra hur man då kommer på vad man ska skriva? Det är ju liksom ganska puckat att skriva sitt eget namn, eller? I alla fall så finns nog det bästa klottret här i Sundsvall. Så här ser det ut:




Pappa Roffe liksom! :)

För övrigt så är katten fortfarande så puckad som en katt kan bli. Jag och Sivan sitter ute på balkongen med varsin dator i knät. Dörren är öppen men katten står ändå i fönstret och krafsar på rutan. Allt för att få uppmärksamhet skulle jag tro.



Imorse när jag låg i sängen så ville hon leka med mig så hon kom med ett påslås som jag fick kasta och som hon sen hämtade och la i mitt vattenglas, gång på gång på gång. Knäpp, jodå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0