stackars tummen

Nu är det dagsljus ute och jag har därför lyckats fånga en bättre bild på min tumme.



Det där raka strecket man ser lite till vänster om krosskadan är ett midsommarminne från grillspettet som hellre ville vara i min tumme än i squashen. Men här ser man i alla fall klart och tydligt vad ont det gjorde i måndags när jag klämde mig (läskigt att se sin tumme så där stor!!). Men fortfarande så vinner lillebroren. Typiskt! :-P



Dom har susat vidare norrut nu. Behöver jag säga att solen skiner. Jag ska ju jobba...

Kommentarer
Postat av: sandra

nja, miss sekreterare håller inte med! jag leder fortfarande blåmärkesligan ;)

2008-06-26 @ 18:42:46
Postat av: Lisa

Sorry, men du är faktiskt besegrad Sandra. Lillebror får triangelmedicin för sitt!

2008-06-26 @ 22:40:28
URL: http://melajjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0