sovande fot

Min fot sover. Även jag har sovit ungefär till nu, så nu blir det mycket att hinna med på lite kortare tid. Typiskt!

Glömde skriva igår om vad jag ska göra ikväll, också typsikt. Kom på att jag hade ju tänkt kika på fotbollen för att se om Fia syns i publiken, men vi får väl se om jag hinner det.

Nu ska jag koka gröt, sen ska jag försöka laga min hemtelefon som krånglar igen.


Förresten, värsta skumma grejen! Igår när jag kom hem skulle jag slå på tvn. Hade varit duktig och dragit ur grenkontakten som tvn, stereon, digital-tvboxen och videon är ansluten till (duktigt Lisa, har aldrig hänt förut!!)! Satte i kontakten och INGET funkade! Strömbrytaren på grenkontakten lyste men varken tv, stereo, digital-tvbox eller video gick igång! Trodde ett tag att jag hade glömt betala elen och att dom slagit av den igen, men jag minns ju mycket väl att jag betalade den. Trodde även att det hade blivit åsknedslag och att alla mina apparater var trasiga, snacka panik! Svindyrt att köpa nya ju!!! Drog ut alla lådorna som täcker sladdarna och drog ur tv-sladden för att testa den direkt i kontakten. Det var jättedammigt där så jag drog fram dammsugaren och sög upp allt damm. Då började allt plötsligt fungera igen! När jag dammsög liksom!!! Hur kommer det sig????

Kommentarer
Postat av: Alex

Har du redan glömt att du har drullegaranti på tvn? Eller gällde den kanske bara ett år?

2008-06-18 @ 19:34:03
URL: http://alexkarlssons.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det vet jag mycket väl att jag har!! Men ändå drygt att köpa ny box och stereo och sånt.. :)

2008-06-18 @ 22:17:47
URL: http://melajjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0