singstar

Sen jag flyttade hit har jag haft mitt Singstar igång hela tre gånger. Först för att testa det och sen två gånger när brudarna var här, dvs när jag hade inflyttningsfest. Men ikväll kände jag att det var dags! Kände att förkylningen fortfarande sitter på rösten så i början gick det inte alls bra (med mina mått mätt). Fick "bara" typ 9300 poäng och så. Nån gång ska jag ju komma upp till 10000, dvs maxpoäng i det där spelet!

I slutet gick det bättre, då slog jag mitt tidigare rekord som var på 9870 poäng! Så här såg det ut:


Men att det ska vara så himla svårt att få de där sista 110 poängen. Mitt närmaste mål är att få 9900, och det borde ju inte vara så svårt, bara 10 poäng till ju! Får försöka igen när jag är av med förkylningen. Det är ju inte helt lätt att sjunga när man är täpt i näsan.

Gav det ett par försök iaf:



Nu ska jag sova. Imorronbitti ska jag städa badrummet och tv-hyllan. Städade nästan hela lägenheten förutom det idag, men inte balkongen. Där satte jag bara upp en hylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0