Sally

Jag är min lillebrors totala motsats när det gäller att köpa och äga dvd-filmer. Köper verkligen aldrig filmer! Så här ser min digra dvd-samling ut:




Jag äger alltså: Melodifestivalen 50 år vinnarna och Yoga for absolute beginners. Den första fick jag av pappsen en gång och den senare fick jag när jag skickade in juicelock eller nåt liknande.

Men nu är jag beredd att göra ett undantag. Imorgon släpps äntligen en serie på dvd som jag väntat på i många många år! Så här var det: Idag var jag i Skärholmen för att köpa mat på Lidl. Gick även in en sväng på Åhléns för att se om jag behövde nåt som kostade 50 kr (har en kupong på det) men hittade inget. På väg till Åhléns däremot såg jag en reklamaffisch som fick mig att skutta av glädje!! Så här såg den ut:



SALLY!!! Sally kommer på dvd!!! Kan lätt lova att det gjorde HELA min dag! Nu är ju bara frågan om vi kommer att få in den på jobbet eller om jag ska köpa den nån annanstans. Ska ut och sondera terrängen imorgon. HURRA!!

Nu ska jag äta lasagnette och sen ska jag nog se på ett gäng Desperate Housewivesavsnitt. Började nämligen lyssna på en ny talbok idag. Just det, tänkte ju berätta om det också, var ute och gick i nästan två timmar idag, superskönt. Det var alltså då jag började lyssna på Annika Lantz bok 9 1/2 månad. Superrolig, men jag ska nog aldrig skaffa barn... :-P Hon såg iaf på Desperate Housewives i boken. :)

MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0