Regn hos mig

Nu är jag seriöst less på det här vädret!! Igår kunde jag vara ute några timmar och kunde måla den ena av de två väggarna jag borstade i måndags. Tänkte ta den andra idag, men nu regnar det ju igen. Men det är inte det värsta av allt. Inatt vaknade jag vid 4 och gick ner på toaletten. Då var det dimma på sjön så jag var tvungen att gå ut och kolla hur kallt det var. -2 grader!!!!! Ska det vara så i mitten av juni??!! Men egentligen får det vara dåligt väder nu så länge det blir bra imorron och på lördag!! :D

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ja visst är det pissigt, men termometern visar faktiskt minst fem grader för lite....

2008-06-12 @ 13:47:41
Postat av: Sandra

Lisa, du är probably bara a good girl in the world... för du bloggar ju nada där uppe in the woods... och när ja kommer hem från jobbet vill ja ha underhållning! jag räknar med en grov förbättring snart ;) ses i sthlm till veckan eller? puss

2008-06-12 @ 21:27:14
Postat av: Adeliina

Haha! Ja, jag håller med där. För jag sa ju att jag ska följa bloggen slaviskt, men hur ska det gå till när du inte bloggar?? :P

2008-06-12 @ 23:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0