precis som Sickan

Jag hade en plan. Den var tajmad och klar, in i minsta detalj. Men imorron kommer den med all sannorlikhet att spricka. Det var en bra plan, så jag får jobba på det lite senare istället efter att den spruckit imorron.

Ikväll har jag i alla fall firat min midsommarafton i Hässelby Gård. Mycket trevligt var det, vi grillade och lyssnade på varandras musikval. Mitt blev typ mest dissat (sönderpratat), typiskt!! :-P



Jaja, det kanske är tur att vår smak är delad och att inte alla tycker som jag.. :)

Nu ska jag sova. Imorron hoppas jag på att kunna tvätta, detta såklart efter att jag sovit i typ 10 timmar ("TIO timmar, då får du beepa när det är klart!!", lillebror fattar, eventuellt inte jättemånga fler...)

Kommentarer
Postat av: Junior

Klart man har truckdrivingsong hemma, tyverr på vinyl så man spelar den inte så ofta...

Det fanns en tid jag kunde den helt utantill.

2008-07-25 @ 23:27:26
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0