nyshoppat!

Imorgon blir jag ju rik. I min värld innebär plötslig rikedom också plötslig snålhet. På grund av detta och det faktum att jag inte shoppat på hur länge som helst ungefär och så klart på grund av att jag precis fått sommarlov så åkte jag in till stan efter tentan. Tänkte försöka hitta en blommig sommarklänning och kanske nåt annat kul också.

Sommarblommigare klänning än den här får man väl leta efter!!


Hittade också världens finaste volangkjol på MQ:


Hittade lite andra grejer också, bland annat en klänning som jag inte kan bestämma om jag ska behålla eller inte. Fin var den iaf:


Kanske ska ha den sista om vi ska ut imorron. Eller kjolen. Jag är kär i kjolen!

Nu ska jag lägga mig och sova. Sov varken gott eller länge inatt. Sen ska jag tvätta och städa hela lägenheten inklusive balkongen. Tänk att det kan bli stökigt på en balkong!

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Den storblommiga klänningen är JÄTTEFIN tycker jag!! Man blir så glad av den! Vill ha!

2008-06-03 @ 20:59:52
Postat av: Lisa

Ja, visst blir man!! Den var inte så dyr heller, typ 200 eller 250 på Indiska.

2008-06-03 @ 21:25:04
URL: http://melajjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0