nu med horn

Åh nej! Jag har fått ett horn. Strax bredvid mitt brännbollsträärr har jag fått ett horn. Tror inte jag har slagit mig så det måste vara en skitstor finne längt där inne på pannbenet. Hoppas det går över tills imorron!

För övrigt var jag nere i källaren och hämtade upp min fläkt häromdagen. Nu står den vid balkongdörren så snart har jag  21 sköna grader istället för lite för 24 varma. Nice! Typiskt bara att jag inte samtidigt tog upp den där andra saken jag måste hämta där nere. Kan ju inte gå ner nu, endast iförd morgonrock. Kommer inte att orka gå ner imorronbitti så det får bli sent sent imorronkväll istället.

Imorgon är det fredag. Det betyder att jag inte jobbar 9.30-21.30 utan 9.00-21.30. Yeey, tolvochenhalvtimme istället för tolv på jobbet. Men jag överlever, det är sån jag är. Så länge jag får klaga lite så, och det är ju därför jag bloggar, eller hur det nu var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0