muskot

För ett tag sen skulle jag ju betala min köavgift i bostadskön. Men den dagen pengarna skulle dras (oj vad mycket bankproblem det blev nu) hade jag inga pengar på kontot så avgiften betalades aldrig. Sen hade jag ju inga pengar där ett tag så jag såg min köplats som förlorad, surt eftersom jag har stått tre år nu. Men räkningen låg kvar när jag loggade in på Nordea, så när skattepengarna kom så klickade jag i att jag ville betala den och tänkte att det fick bära eller brista för det var ju ingen särskilt stor summa i jämförelse med skattebeloppet jag fick. Men tro det eller ej, det fungerade! Jag har kvar min köplats! Yeey! :)

För övrigt har jag precis gjort ytterligare en grym soppa! Köpte blomkål på Lidl igår så det blev blomkål, morot och löksoppa med muskot. Hittade nämligen alla mina muskotar jag köpte för nåt år sen, snart två skulle jag tro. Minns när jag köpte den att jag googlade på vad man kunde göra med muskot, och det visade sig att man kan knarka muskot, sjukt! :) Har dock inte provat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0