men BUHU!

Men seriöst! Nu är jag ledsen på riktigt! Det är nåt fel på min kamera!!! Den är helt död och när jag försöker ladda den lyser lampan grönt, rött och orange och sen slocknar den och den är stendöd! :( Vad ska jag ta mig till??! Varför har den blivit så? Fick den en sån chock av Nisses blåmärke???


Uppdatering:


Tydligen kanske det ändå var lillebrorn som orsakade att kameran inte funkar som den ska. Misstänker att han eller pappsen stampade på sladden så hårt att den nu är superduperglapp. När jag tryckte in den jättehårt och la kameran i ett väldigt speciellt läge så går den att ladda. Men jag orkar inte med sånt! Jag vill ju att sakerna ska funka utan krångel! Måste skaffa ny sladd! Undra om vi har nån på jobbet, typ i nån låda lite bortglömd eller så. Tror inte att jag kan få den ivf, för dom är rätt kinkiga på sånt. Men jag kanske kan få köpa loss den för en billig peng.

Nu MÅSTE jag sova! M Å S T E ! ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0