lättroad

Jag är ju ganska lättroad ganska ofta. Mitt jobb är väldigt bra för mig eftersom att jag roas av födelsedatum (som pappsen och farmorn). Vi tar ju leg på alla kortköp så då passerar det en hel del födelsedatum på en dag. I måndags kom det en tjej som handlade med kort. Hon var född -95 och jag hade till och med svårt att räkna ut hur gammal (ung!!) hon var. Tretton år liksom! Hade man betalkort då? NÄE! Herregud, jag minns ju -95 väldigt väl!

Man får ju se rätt roliga namn också. En kund jag haft flera gånger (usch vad konstigt det där lät då, jag jobbar då alltså fortfarande på Onoff och inget annat) är en herr Tarras-Wahlberg (eller Tarragona-Wahlberg som Sally säger). Idag hade jag en kund som hette Li Ke. Det var kul tycker jag.

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag fixa lite grejer och sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0