I skogen

Nu var det väldigt väldigt längesen jag bloggade! Anledningen till det är att är att jag sitter i ett hus i skogens slut i höga kusten. Här finns alltså inget internet. Inte ens fyran finns på tvn. Jag bloggar från mobilen på opera mini. Det funkar bra, så länge man inte råkar trycka på avbryt, för då försvinner ALLT! Jag gjorde det häromkvällen när jag hade skrivit ett långt inlägg om prydnadskuddar. Hoppas att jag inte råkar göra det nu igen! Ikväll tänkte jag låna bilen och åka hem en sväng för att få i mig lite civilisation och boka ett gäng biljetter fram och tillbaka igenom landet och kanske utanför också. Det regnar här. Jag skulle ju måla huset. Men det finns massa andra saker att göra här också. Visar bilder ikväll. Bye

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej. Jag läser din blogg ibland och har förstått att du bor i liljeholmen. I studentbostad? Jag har fått en där och undrar vad du tycker om dom? Hur är det att gå hem från tunnelbanan på kvällar? Trivs du bra?



Vore tacksam för dina åsikter och tips!



/Malin

2008-06-10 @ 21:35:51
Postat av: Lisa

Hej hej, vad kul att du hittat hit.



Ja, jag bor i studentbostad på nybohovsgränd. Jag blev mycket positivt överraskad när jag såg lägenheten, min var mycket fräsch med trägolv och knappt ett märke i tapeten eller nånting. Tycker att lägenheten är bra planerad och jag trivs mycket bra, trots att jag bara bor på första våningen rakt ovanför porten.



Det är lite kämpigt att ta sig upp för alla 120 trappsteg från tunnelbanan, men jag har aldrig tyckt att det är läskigt på kvällen eller så, tycker att det är hyffsat bra upplyst på kvällarna.

Tycker även att Liljeholmen ligger bra till, bara 10 minuter till centralen och 16 minuter till kth där jag går. Det tar väl ungefär 5 minuter att gå till tunnelbanan så det tycker jag är helt okej!



Hoppas att du kommer att trivas du också! :)



Lisa

2008-06-10 @ 21:55:55
URL: http://melajjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0